onsdag 4 mars 2009

En doft av Frankrike!

Igår kom så pallen med ljuvliga dofter från Frankrike!! Uppbådade lite kraft i feberyran idag (har kommit fram till att jag även fått en släng av influensan) och var ute i växthuset och tog lite nya bilder. Tack och lov för Annette som var snäll och hjälpte mig bära allt för ork till det hade jag då rakt inte.
Jag fick följa Anders exempel idag; även jag fick jobba lite från köksbordet för att inte smitta ner resten av personalen...;)!! Här ovan de mest ljuvliga doftljusen i läcker, galvad zinkburk.

Må så gott!
kram Therese

6 kommentarer:

Martina sa...

wow..vilket läckert zinkljus!!

Nu händer det väl mycket i er butik när våren tittar fram! Alla vårfärgen ihop med zink..jättefint!

Fortsätt krya på dig!
Martina

Maria ( Idekroken ) sa...

ER du syk enda? Stakkars..
Men kjempefine ting da. Alltid spennende å titte inn her. :)
Krya på dej.

Klem Maria fra Idekroken

Solsjö - Under en vind sa...

Usch vad tråkigt att vara sjuk, hoppas att vårsolen kan ge dig nya krafter! Här var det så fint igår, men det blåste kallt....
Idag jobbar jag min näst sista dag...ska bli så mysigt att få vara hemma sen!
Kram!

Ingrid sa...

Vad himla mycket läckert som du visar!!

~Livet i byn

Jenny Oak Fae sa...

Hoppas att du mår bättre nu!

KRAM, Jenny

<3

Sara sa...

De där ljusen är också fina, jag vill ha mycket som kommer in just nu märker jag... Doftar de lika gott som de ser ut så kommer jag ångra mig om jag inte hinner köpa... Kramar Sara PS Var förresten och hälsade på en lördag då du inte var där, jodå det blev shoppat då också ;)