onsdag 8 april 2009

Tusen tack...

...för alla kommentarer, förslag och tips som ni har gett mig!! Tydligen var jag på rätt spår men det är så lätt att bli hemmablind i det man håller på med. Skall fortsätta dela upp kategorierna under påsken...;)!

Just det, det var ju en vinnare vi skulle ha fram också! Det blev Hwita Villan som vann presenkortet på 200,- - grattis! Hör av dig med din adress så kommer det snart på posten!! Lilla utlottningen är därmed avslutad men är det någon annan som känner för att tycka till så är det bara att maila, tar tacksamt emot all input!!

Kram på er!
Therese


3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hejsan!

Grattis till den lycklige vinnaren av presentkortet.....

Tycker din sida på nätet är toppen...man hittar enkelt vad man söker och man kan ju lätt kika in för att bara titta på Nyheterna om man är nyfiken om det kommit in något nytt......annars kikar jag gärna under alla kategorier för att inspireras.....

Ha´en GLAD PÅSK!!!!

MiaMaria

Malin - I min trädgård sa...

TACK SÅ MYCKET THERESE!!!! Jag blev så glad, en perfekt påskpresent!

Har mejlat dig min adress.

GLAD PÅSK!

Viola sa...

Hej Terese, för mig blev det en gratisannons i Sköna hem i april månad...inga pengar här tillbaka inte...är riktigt sur fortfarande, är nu hemkommen efter en härlig vecka och får fortsäta att njuta utav solen, ska ner till syrran sista fredagen i april, tror det är 25/4, tänkte titta in till din butik då, hoppas du jobbar denna dag och ha nu en skön påsk, kram