tisdag 17 augusti 2010

Semesterpaus



Turen till Stockholm förra vecka innebar massor av shopping, inte till mig själv då utan till butiken!! Massor av fina saker och från många nya leverantörer, det blir en spännande höst hos oss!!

Nu skall jag ha några dagar ledigt, vi har en liten födelsedagsgris här idag, Victor blir 8 år så vi skall ha en riktigt mysdag, jag och barnen. Mormor kommer på besök och pappa här i huset började jobba idag så han kommer först lite senare. Regnet vräker ner så det blir inomhusmys idag.

Bilder från köket, ja, det var inte helt lätt att ta några bra bilder när det fortfarande inte är helt färdigt, omålad hyllla kom med, gamla diskbänken på någon bild, ni får nöja er med en bild från köksbordet så länge!

Ha en bra dag alla!
Kram Therese

7 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej!
Önskar er en trevlig kalas! Vad fint du har i köket! Gillar bilden!
Kram Sirpa

Skogslyckan sa...

Ja jag nöjer mig gärna med den bilden..ler..jätte fint! Grattis till Victor och ha en skön dag!
Kram Pia

bakom berget sa...

Den bilden är jättefin. Tack än en gång! Du ska veta att jag tycker så mycket om mina fina kuddar.
Ha det så fint! Kram Åsa.

ÄNGLASTINA sa...

Spännande.

Susanne sa...

Du är väl värd lite ledighet! Jättemysig bild som duger väl : ) Kram / Susanne

Eva sa...

Vad hittade ni på för mysgrejor och hur går det med din jogging??

Kram eva

Sirpa sa...

Hej Therese!
Hoppas din vecka har börjat bra!
Kram Sirpa