söndag 24 oktober 2010

Det lackar mot jul...




I nätbutiken har vi haft jul i flera veckor redan och nu börjar det på allvar bli dags för butiken här på gården också!! Igår var Victor och jag iväg och hämtade mängder med blommor, taklökar, kottar, mossor och grane - bilen var verkligen proppfull!!

Idag började jag med att göra lite blomsterarrangemang och bära ut kartongvis med julvaror i butiken, nu skall det "bara" på plats och vara klart tills lördag morgon...;)!

Njut av söndagskvällen!

Kram Therese

6 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej!
Tittade in att önska dig en trevlig början på veckan!
Kram Sirpa

Marielle sa...

Hej, jag undrar en sak. Googlade "plåttunna Lego" och hittade in på er webbshop men någon plåttunna till lego som det lovades, dök inte upp. Jag är på jakt efter en sån, såg en på liseberg en gång men vill hitta på internet då jag inte kunde transportera hem från liseberg. Finns de inte kvar? Min hund heter Lego nämligen haha, så jag ville ha den till hans hundmat :) Hör av dig! Tack på förhand.

Lantligt i smultronbacken sa...

HÄRLIGT HÄRLIGT HÄRLIGT!

Jag älskar julen och ska kika in i butiken nu

Kram

Helena sa...

Hejsan, nu har jag lånat tre bilder från er webb butik. Jag länkade till er sida och har bara skrivit bra saker och tipsat om er fin webb butik. Hoppas detta är okej annars tar jag bort det med en gång :)

Drömmar & Verklighet sa...

Åh va mysigt det låter! Synd att jag inte bor söder ut. Hade nog hängt en hel del i butiken din då *fniss*
Ha en underbar vecka!
Kram
Cecilia

Linda sa...

Hej.
Har precis hittat till er blogg som är helt underbar liksom er nätbutik.
Jag tipsar om er på min hemsida.

Linda