fredag 18 januari 2013

Formex våren 2013


 Igår var jag på en väldigt intensiv tur till Stockholm och vårens Formex-mässa. Sista planet upp i onsdags kväll och sista planet hem igår kväll = 27 timmar på tur...;)!!

Min vana trogen går jag alltid till Ib Laursens monter allra första. Beställningarna där är redan gjorda sedan flera veckor tillbaka och första pallen har redan anlänt, nu ska den bara packas upp.
Jag är då nyfiken på att se hur de visar upp varorna och se "live" vad där är jag har beställt och delvis då redan fått levererat. Här är då alltså 3 bilder från deras monter!!


Sedan är resten av dagen ett race, alla hallar ska gås igenom och beställningar göras
Sent i går kväll kom vi hem, nöjda och glada!!


Idag är det tillbaka till vardagen; inventeringen av butiken fortsätter och jag har börjat att ställa i ordning ett antal hyllor och bord. Jag är just nu igång med Trädgårdshyllan, Green Gatehyllan och Badrumshyllan. Ni som regelbundet besöker butiken vet nog vilka hyllor jag är "i"...;)!!

Om någon dag hoppas jag att jag kan visa er lite bilder från en "ny" och fräsch vårbutik!!

Ha en skön helg allesammans!

Kram Therese

3 kommentarer:

Annica sa...

Intensivt men kul verkar du har haft =)
Nästa år bara måste jag ta mig till formex, men som tur är får jag min del av Formex genom att titta på de tusentals bilder som postas på Instagram.
Lycka till med inventeringen!
Kram Annica

Sirpa sa...

Du verkar ha det fullt upp men roligt! Fina bilder! Ha det mysigt!
Kram Sirpa

Eva sa...

Då var det bestämt.
En "ny" och fräsch vårbutik kan man ju inte missa. Framför allt inte som detta året ska vara "mitt" år och då måste jag ju besöka dig liiite oftare än innan.

eller hur?

Kram